27 ÉV DIÓHÉJBAN

Társaságunk 1993-ban jött létre magyar tőke részvételével. Profilunk 2000-ig jellemzően a gépjármű finanszírozásban érdekelt társaságok biztosítási kockázatkezelése volt, megalakulásunk óta 12 lízing céggel kötöttünk együttműködési megállapodást, nyújtottunk alkuszi szolgáltatást.

 

2000-től a tevékenységünket fokozatosan kiterjesztettük a lakossági és vállalati biztosítások teljes körére. Elkezdtük autópark kezelő cégek biztosítással kapcsolatos szolgáltatását is végezni, melynek során a kárrendezés területén is komoly tapasztalatokat szereztünk. Ezeket a sikereket kamatoztattuk tovább a gépjármű flotta és az integrált biztosítások területén is, eredményesen kiszolgálva Megbízóinkat. Az elsők között léptünk be az online biztosítási piacra, mindehhez egy megfelelően képzett saját informatikai csapatot alakítottunk ki, a folyamatos informatikai fejlesztést nélkülözhetetlennek tartjuk, hogy a piaci igényekre azonnal a leggyorsabban tudjunk reagálni.

 

Attól függetlenül, hogy online és offline is széles biztosítási termékpalettát kínálunk, továbbra is a gépjármű biztosítás és kereskedő partnereink igényeinek minél magasabb szintű kiszolgálása maradt a fő feladatunk. Célunk a jövőben is ennek az értékesítési csatornának a kiemelt kezelése és a gépjármű kereskedők piacán a vezető alkuszi szerepünk megtartása. Gépjármű kereskedő partnereink a teljes gépjármű biztosítási palettát tudják kínálni az ügyfeleknek (casco, márka és dealer casco, kötelező, GAP, assistance, és egyéb kiegészítő biztosítások), valós idejű, online tarifáló és szerződéskötői felületen a CLB partnerportálon.

 

Kereskedő partnereink munkáját központi kereskedői diszpécser csoport és 9 területi képviselő kollégánk is segíti helyszíni jelenléttel, telefonon, e-mailen, illetve a kijárási korlátozás alatt több rendszeren keresztül video megbeszélések útján is, amit igény esetén a járvány után is fent szeretnénk tartani. Központi ügyfélszolgálatunk, Call Centerünk, budapesti és vidéki irodáink állnak ügyfeleink rendelkezésére, segítségére igényeik szerint telefonon, e-mailen vagy személyesen.

 

A 27 év üzleti súlya kellő érdekérvényesítő erőt nyújt számunkra, hogy megbízóink kárügyeibe igény és szükség esetén hatékonyan részt vegyünk. Célunk többek között az ügyfeleink körében népszerűsíteni a CLB-vel együttműködő partnerkereskedések, javítóműhelyek szolgáltatásait, ebbe a körbe kiemelten a CLB-vel közvetlenül együttműködő márkakereskedések és szervizek tartoznak.

 

A GÉMOSZ felkérésére csatlakozva a kormány nagycsaládosok autó vásárlási programjához a múlt évben kidolgoztunk egyedi feltételekkel, kedvezményekkel Család Barát CASCO konstrukciót, amelyet a biztosítók örömmel fogadtak és túlnyomó részük csatlakozott és felvették a CSBC-t a kínálatukba.

 

Újságunk a Risky negyedévente megjelenő online /https://www.clb.hu/risky és nyomtatott formátumú, kötetlen hangvételű, szórakoztató és szókimondó magazin a biztosításról. Újszerű kezdeményezés, ami azért jött létre, hogy közelebb hozza az emberekhez a biztosítást, tanítsa a biztosítási kultúrát és generálja az igényt a biztosítottságra, valamint tájékoztatást nyújtson biztosítási piaci aktualitásokról.

 

Kollégáink a korlátozás feloldásával újra járják az országot, köszönjük Márkakereskedő Partnereink sok esetben több évtizedes bizalmát, együttműködését.

 

Köszönettel: a CLB csapata

 

CLB Független Biztosítási Alkusz Kft.

1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 21.

+36 1 999 06 20, info@clb.hu, www.clb.hu