GÉMOSZ Kárrendezői oktatás

 

Sikeresen lezajlott a múlt héten, a GÉMOSZ által szervezett Kárrendezési oktatás, a Holiday Inn Hotel konferencia termében.

Bár eredetileg a GÉMOSZ irodába szerveztük a napot, jó döntésnek bizonyult a helyszínváltás. A Hotel gondoskodott arról, hogy maximálisan be tudjuk tartani a járványügyi szabályokat és persze finomságokkal is ellátta a résztvevőket.

Az oktatások online történtek, köszönet a technikáért Barati Balázsnak a Gablini cég Informatikai igazgatójának, aki gondoskodott arról, hogy a rendszer zavartalanul működjön.

A rendezvényt Gablini Gábor a GÉMOSZ elnöke nyitotta meg, elmondta, hogy az országjáró körút során sok hasznos tanácsot, észrevételt osztottak meg vele a márkakereskedő kollégák, többek között ennek eredménye ez az oktatási nap is. Kiemelte, azért kellett a hallgatóknak személyesen jelen lenniük, mert a saját munkahelyén biztosan megtalál mindenkit a napi feladat, elvonva a figyelmet a tanulástól.

Az Audatex Magyarország Kft-től Sesztakov Viktor gépjármű szakértő került „adásba” és tájékoztatta a jelenlévőket a gyakori kalkulációs hibákról, adott ehhez kapcsolódóan hasznos információkat, többek között az általánosan előforduló beállítási hibákról, a kalkuláció módosítási lehetőségeiről, a fényezési beállításokról.

A második részben bemutatta az új Audatex funkciókat és információkat.

Az Eurotax-tól Gréts Gergely értékesítési igazgató és Czigler Dávid termékmenedzser először a javítási kárkalkuláció használatát, majd a Wetax online keretprogramot ismertették.

Az Allianz Biztosító részéről Németh Emil kárrendezési igazgató és Szabó György kárrendezési csoportvezető voltak vonalban és mutatták be az Alexa program használatát.

A napot hasznos tanácsok zárták, melyeket Lakatos Károlytól, a Kárvár Kft. tulajdonosától, valamint Köhler Ferenctől a CLB Kft. Gépjármű üzletág vezetőjétől kaptak a jelenlévők.

Az oktatási nap tesztek kitöltésével zárult. A kollégáknak válaszolniuk kellett az Audatex, az Eurotax és a CLB által feltett tesztkérdésekre.

A kiértékelés megtörtént, a résztvevők és vezetőik ennek eredményeit már megkapták, illetve a helyes válaszokat is, hogy ki-ki pótolhassa, amit nem tudott.

Átlagosan 80%-ban teljesítették a feladatokat, voltak kiemelkedően jó eredmények és az is bizonyosságot nyert, hogy bizony szükség volt a képzésre.

A kollégákat felkértük, hogy kérdőíven értékeljék az oktatási napot, válaszaik segítséget nyújtanak a GÉMOSZ elnökségének, valamint a Szervizbizottság tagjainak a legközelebbi klíma tanfolyam megszervezéséhez.

Voltak jelentkezők a tanfolyamra, akiknek nem volt alkalmas ez a meghirdetett időpont,  vagy betegség miatt le kellett mondaniuk a részvételt. Ígéretünk szerint, megfelelő jelentkező esetén újra megszervezzük a kárrendezői oktatást.

Kérjük, aki kárrendezési, vagy klíma oktatásra szeretné munkatársait küldeni, ezt a gemosz@gemosz.hu levelezési címen jelezze felénk.